diumenge, 23 de setembre del 2018

Els tres Puigmals



El dijous 20 de setembre, al llevar-me i veure que feia un magnífic dia assolellat, vaig sortir a fer una caminada sense haver-la planificat. Al cotxe vaig pensar: el Puigmal de Llo (2801m) no hi he anat mai, com que queda un xic separat de la carena de l'olla de Núria molta gent l'ignora; dons anem a fer-li una visita.
Vaig pujar-hi des de l'aparcament de l'abandonada estació d'esquí de Puigmal-2000, anar pujant la vall fins arribar al coll que el separa de la carena, i tot seguit fer el cim, gaudir de la bona vista que té sobre la Cerdanya i al tornar al coll, vaig tombar a l'esquerra per anar a veure un altre Puigmal, el del Segre o també anomenat Pic del Segre (2848m), no fos que es posés gelós. Al tornar a ser al coll, per no baixar per on ja havia pujat, vaig decidir pujar el tercer Puigmal, aquest cop el més famós i conegut per tothom, el d'Err (2910m), allà ja hi havia més gent, i seguidament, emprendre el camí que baixa directe cap el fons de la vall a Aiguaneix fins retrobar el cotxe.
Una bona manera d'aprofitar el matí.

Puigmal de Llo

Puigmal del Segre (o Pic del Segre)

 Carena fins el Puigmal d'Err

Dalt del Puigmal d'Err

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada