dilluns, 2 de juliol del 2018

Altre cop al Coma d’Or (2826m) amb companyia de l’AEG

Vaig veure al butlletí de l’Agrupació Excursionista de Granollers, de la que segueixo sent soci malgrat viure a la Cerdanya, que el grup de matinals venien a fer el Coma d’Or des de Puymorens.

Mitjançant la Teresa, vaig contactar amb ells per concretar l’hora de trobada, i acompanyat d’en Jordi (de Llívia) ens vam afegir a la nombrosa comitiva de més de 20 participants que havia pujat de Granollers, amb els que vam gaudir de molt bona companyia i d’un fantàstic dia clar i amb molt de sol. Amb la quantitat de neu caiguda aquests any, malgrat ser 1 de juliol encara vam haver de passar o esquivar sense cap problema algunes congestes de neu.

Un cop arribats a dalt, vaig enviar la meva felicitació als dos companys de l’AEG amb qui m’havia trobat a dalt d’aquest mateix cim just ara fa dos anys, la Mireia i en Carles, i que precisament aquest mateix diumenge estaven fent a dalt d'un cim tan emblemàtic com és el Matagalls la festa de celebració del seu casament, una unió que celebro molt perquè son molt bones persones; que emotiva deuria ser!

La tornada la vam fer per la vall de Cortal Rossó, baixant del llac, primer sense camí gaire evident, fins trobar la planera i assolellada pista que ens tornava al coll on teníem els cotxes. No fa res repetir un cim quan ho fas tan ben acompanyat com ha estat aquest cop.

A la dreta, el coma d'Or, a l'esquerra, el Puigpedrós de Lanós

Al davant, els pic d'Auriol i d'altres a la vall de Bésines

Cresta del Puigpedrós de Lanós

Llac de Lanós i la piràmide del Carlit

Al cim, una mica animats

El grup al cim (no hi son tots)

Congesta amb cova molt gran, s'hi cabia dret

Bàlec florit a Cortal Rossó (aquest any, malauradament toca color groc)

Cavalls pasturant feliços entre herba fresca i aigua abundant